zondag 22 januari 2017

99PowerVrouwen

logo.jpg
Ja, je leest het goed. Met trots laat ik jullie weten dat ik mezelf heb genomineerd als een van de 99PowerVrouwen, een initiatief van Lucinda Douglas. Na mijn blog op VrouwTotaal.nl waarin ik schreef dat ik weer een ondernemende vrouw ben, is het nu tijd voor de volgende stap met als doel te persoonlijk te groeien. In een vloginterview met Lucinda Douglas vertel ik vandaag wie ik ben ik, wat mijn drijfveren zijn en waarom ik dat doe. Ik schreef al eerder een blog over mijn ervaring tijdens de masterclass PowerVrouw Sta op!


mariam canva.jpg


Over Lucinda Douglas
Lucinda schrijft op haar website Lucindadouglas.nl


“De spotlights van 2016 In 2016 ontving ik twee nominaties; de nominatie voor Etnisch Zakenvrouw van het jaar 2016 Aanmoedigingsprijs en voor de VIVA400 in de categorie wereldverbeteraars. Voor die laatste heb ik mezelf genomineerd en ja… ik werd een VIVA400-dame. De eerste nominatie leidde tot een interview door Prem Radhakishun/PowNed. AD, Vrouw (Telegraaf) en diverse andere (on- en offline) magazines dienden zich in 2016 aan tot zelfs een video voor ABNAMRO. Hoogtepunten waren uiteraard ook mijn eigen TV talkshow Yes You Can Woman op RTV7 en de offline talkshow SalesTalk. En januari 2017 start met een groot artikel in magazine Margriet, waarin ik letterlijk sta afgebeeld als PowerVrouw!”


Voorafgaand aan deze quote schreef ze dat “het heerlijk is om in de spotlights te staan maar het is ook net zo leuk om andere vrouwen die mogelijkheid te geven want ik zie jou graag groeien.” Juist dat maakt Lucinda zo bijzonder en dat is wat onze maatschappij nodig heeft! Haar gunfactor waardeer ik enorm!


Mariam Bentum anno 2017
Lucinda Douglas is mijn inspirator en heeft mij net dat extra zetje gegeven om weer echt te gaan bruisen. Mijn directe omgeving kan ook een duidelijke positieve omslag zien: ik loop weer met een glimlach van oor tot oor rond. Ik heb weer energie en zelfvertrouwen. Door mijn deelname aan 99PowerVrouwen wil ik een inspiratie zijn voor andere vrouwen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen